"Heippa Mari-äippä ja muutkin!
Tänään kävin aamulla eläinlääkärissä. Mulle laitettiin se timangipanta ja hihna ja mentiin autoon. Olin taas tosi reipas ja kävelin ihan omin jaloin sinne eläinlääkäri Lean luo. Siinä tuulikaapissa vähän ihmettelin, kun siinä on sellainen puhallin ja aika kova humina, mutta menin kuitenkin sisään reippaasti. Vastassa oli pari eläinlääkäriä ja pari harjoittelijaa ja kaikki ihmettelivät kovasti minun reippauttani.
No höh, minähän olen jo seitsemän ja puoli viikkoa vanha ja mun isi ja äippäkin on tosi reippaita. Lea-lääkäri sanoi, ettei ikinä ole nähnyt noin reipasta ja hyvin kehittynyttä seitsemänviikkoista. Jouduin taas korjaamaan että seitsemän ja puoli viikkoa.
Sitten lääkäri tutki ja kuunteli minua ja minä yritin sitä kovasti pussailla. Laittoi se mun niskaan jonkun ihmeellisen piikin ja jouduin sanomaan auts, mutta pussasin sitä silti senkin jälkeen. Se(kin) vähän huumantui mun myskikootti-tuoksusta.
Lääkäri kirjoitti todistuksen, jossa varmaan sanotaan kuinka ihku olen. Kävelin sitten taas omin jaloin pihalle, vaikka odotushuoneessa oli kaksi isoa nöffiä. Kyllä ne mua väistyi, kun menin suoraan kohti. Kasviksella ei tiettykään ollu kameraa mukana, mutta otti se kotona sitten pari kuvaa. Kuulemma pitää näyttää kaikille mun korvia, kun ne on tullu samanlaiseksi kuin meidän muillakin kooteilla. Mutta oikeesti se vaan haluu näyttää teille kuinka söde olen"

"Tässä Nuttu haisteli mua kovasti, kait se hoksas että oon käyny jossain maailmalla"
1246359.jpg

"Sain myös tällaisen merkin, joka kertoo että olen mikrosirutettu. Siinä on tosi ihku punainen heijastin. Tosin kaikki Handskes-kootit on sirutettu, eikä ne tommosta saanu, joten toi on varmaan joku ihkuprinsessamitali"
1246367.jpg
1246365.jpg

"Ja tässä sitten niitä korvia"
1246362.jpg

"Tässä kuvassa näkyy takana se nöyryyttävä kissankuljetusboksi, jolla minua on kuljetettu"
1246363.jpg

"Nähdään huomenna!"
1246364.jpg

Terveisin Kerttu, the riiviöprinsessa